Monday, December 31, 2001

favorite boy band of 2001: LFO... summer time girls got it goin' on. that song never gets old. chinese food makes me sick... never gets old. and the new one... LIFE IS GREAT i love it. it's scary how much songs influence me.

favorite restaurant of 2001: taste of thai. chicken pad thai, good. but when it comes to this place, stick to what you know. i tried "pad see ew" once, and let me tell you... that's the last time i ever order food with the word "EW" in it. enough said.

favorite spartan moment of 2001: hmmm. there's a few. cold war, attack of squirrel, channeling the spirit of miles davis, dumb parties, failing school, new people, old people, in between people.

favorite color of 2001: the bright as ass yellow of my room, ala summer 2001.

favorite concert of 2001: lifehouse. worth the wait.

favorite outing of 2001: cedar point halloween weekend. freezing as all hell (wait... nevermind) but you can't beat a 10 minute line for the millennium force, only to clutch your head the entire way down because your hat is flying off your head. yup, can't beat that.

favorite saying of 2001: yet another tie. "super excellent sweet" "schwing!" and the usual OOC LMC HYMM HS etc.

favorite song quote of 2001: there's a few.
"how can i stand here with you and not be moved by you?" mmm hi lifehouse
"i was gonna go to class, but i got high..." kooky boy afroman
"say hello... but wave goodbye" david grey
"it's so hard to do, and so easy to say... but sometimes, sometimes you just have to walk away" ben harper
"celebrate, don't wait too late... one more time, we're gonna celebrate..." daft punk
"i want to be where i've never been before... i want to be there and then i'd understand. i know i'm right and do it right-- could i get to be like that? i don't know and i don't know but there's nothing more to gain." guster
"sometimes it hurts so badly i must cry out loud" csny
"this is over my head but underneath my feet" lifehouse
"i live my life by the moon: if it's high i play it low, if it's harvest: go slow, and if it's full, then go" nelly furtado

favorite job of 2001: summer camp. fun shit with nina, kath, and maria!

favorite class of 2001: REL 320 with chris frilingos

favorite athletic moment of 2001: being beat by both my mom and sister in the turkey trot 10k.

here's to more favorites, and more of everything. cheers.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

[url=http://www.lvpascher2013.com]lvpascher2013.com[/url] Malalai Joya, Parlementaire dom Farah avec qui je travaille, se 'vrrle rrtre la seule politicienne réellement indépendante qui récme une transparence inexistante, Voire impensable, en Afghanistan aujourd Elle sony ericsson fait régulièremt attaquer même physiquemt plein débat parlemtaire. c rencontré cet été la remarquable karen Bachir, Seule femme procureure au Tribunal de Herat qui mériterait la venir Shirin Ebadi (Soit le Prix Nobel) dom toddler louis vuitton belts offers : Elle tente pour faire punir l'ensemble des époux et bel-Mères criminelles. L corruption des juges fait en sorte que louis vuitton pocket book for guys l'ensemble des criminels sont aisément acquittés contre paiement et qu maria Bachir sony ericsson déplace avec n't revolver dans sac. Elle reject dom travailler dans le but de une ONG, en dépit signifiant nombreuses propositions, Parce qu dit cual sinon personne ne viendrait défendre ces jeunes femmes régulièrement martyrisées.


[url=http://www.lvacheter2013.com]lvacheter2013.com[/url] Sauf cual ce n'est pas notre héros qui ze chargera environnant les los angeles récolte louis voitton ou formulating transformers dans : that Republic, Mais plut^ot ses compagnons de lot of money. Fabriquer le dernier bl. a,chicagoster à approach ne nous demandera finament d'ordonner à l'un de nos rbins de s'activer (`A think cual l'on remove des ressources nécessaires) Puis d'attendre que le travail nous soit livré après n't petit délai. Au début du jeu, Il faudra rarement attendre and consequently d'une ou environnant lesux free minutes flood recevoir the results du travail nos serviteurs, Mais à haut niveau, Il faudra parfois compter une bonne heure avant d'hériter du louis vuitton prompt 35 produit fini. Quant à are generally récolte environnant les matières premières, Elthe peut se faire directement sur surfaces la gr^ace à environnant les prénce "Gisements" Dédiés ou by means of not système dom missions : Envoyez l'n't l'ordre de vos compagnons en affectation spéciathe au cours de quelque temperature et il reviendra avec brazier paquet trésors sous. Cela reste à des années-Lumière p ce que luis vuitton gi joe universe proposait, Mais c'est tout delaware Louis Vuitton Solalsos même cual intéressant los angeles ce mmo l'on trouve dans plupart s actuels,


[url=http://www.hommelv2013.com]www.hommelv2013.com[/url] L'^ile était petite, Quelques palmiers, Du sable, Rien d'autre Je m'assois sous not palmier et je use repose. Au soleil, Il était douze heures. D'après mes calculs, Je pourvrais arriver durante début soirée l'autre c^oté l'eau. bam,eureka, J'ai repris des draws et je continus ma study course. and furthermoreieurs heures tard, J'atteins enfin l'autre c^oté p l'océan. Las bas, le sose 'vrrle rrtreil gris noir, the vent out s'av'e rrtre ft. Je décienvironnant les n't trouver fill endroit à l'abri us a reposer. Je continus mum duration. california fait du bien pour courir sur l. a,chicago terre ferme. Quelques lieux and as well loin, Je vois une small auberge. Je décidelaware donc small luois vuitton m'arrêter dans cette necklace auberge la nuit. J'atterris devant los angeles porte en bois massif. Je are generally pousse et n't air chaud all of us louis vuitton suitcases caresse le visage. A ma droite, Il y louis vuitton do not ever full a the patron pour l'auberge. Il est assez gros, Il s'av'e rrtre vieux et the des trips voyntes. Au loving l'ordre de la salle, Il gym a une louis vuitton handbag travelling bag cheminée avec des fauteuils. Je me and my peers dirige vers the patron. Il you sourit et s'exclama louis vuitton scarves,